همه چی

اینجا همه چی پیدا میشه

همه چی

اینجا همه چی پیدا میشه

یادبود سفره عقد

سلام این یادبود ها کار خودم هست.....


      به شکل کوسن


بقیه هم در ادامه مطلب...



   به شکل بالشت





   به شکل پاپیون





   ......






    به شکل گل


امیدوارم خوشتون اومده باشه


نظرات 2 + ارسال نظر
صدیقه شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ق.ظ http://honaremadaram.persianblog.ir/

زیبا بود من لینکت کردم

ممنون
منم با اجازتون لینکتون کرئم

مامان خانوم شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ق.ظ http://khoneh-zendegi.mihanblog.com

سلام یاسی خانم هنرمند . اتفاقی تو وبلاگ هنگامه جون باهات اشنا شدم . من عاشق کارهای هنریم . باورت میشه من یک هفت سین کار کردم روی کوسن دقیقا مثل مال شما با همین رنگ ؛با تزیینات نقره ای . بقیه کارها ت هم خوبه . خوشحالم باهات اشنا شدم . با اجازت وبلاگت را لینک میکنم تا بتونم مرتب بهت سر بزنم واز هنرت لذت ببرم .

ممنون که سر زدی
منم کاراهای هنری رو خیلی دوست دارن
رشته خودم هم گرافیکه
منم هفت سین امسالمون رو با پوست تخم مرغ درست کردم
موفق باشی
منم تو رو لینک کردم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد